VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY​

Všeobecné obchodné podmienky

pre kúpne zmluvy uzavierané na diaľku prostredníctvom e-shopu www.puffim.com 

Článok 1 
Všeobecné ustanovenie

Prevádzkovateľom e-shopu je PUFFIM organics s.r.o., Vysokoškolákov 33/B, 010 08 Žilina , IČO: 53520360, DIČ: 2121393252 ( ďalej len ,, predávajúci,, ). Nákup tovaru prostredníctvom e-shopu www.puffim.com môžu uskutočniť fyzické i právnické osoby (ďalej len “kupujúci”).  Dohľad vykonáva SOI:

Slovenskej obchodnej inšpekcie pre Žilinský kraj
Predmestská 1359/71,

010 01 Žilina

Článok 2
Postup pri objednávaní

  1. Kupujúci si môže cez e-shop objednať akýkoľvek tovar, pri ktorom je umiestnené tlačidlo „PRIDAJ DO KOŠÍKA“.  
  2. Prípadne pomocou operátorky na zákazníckej linke každý pracovný deň PO-PIA: 9:00 – 16:00 hodiny.
  3. Po vybratí tovaru “vložením do košíka, kliknutím na ikonu „ZOBRAZIŤ KOŠÍK“ . Po zobrazení produktov v košíku je možné počet kusov upraviť a následne dať pomocou ikony „AKTUALIZOVAŤ“ . V prípade, že nemáte záujem pokračovať v nákupe, stlačíte ikonu „DO POKLADNE“. Vyplníte údaje potrebné na vytvorenie objednávky.  Po vytvorení objednávky bude táto zaregistrovaná v systéme o čom bude kupujúci informovaný e-mailovým oznámením o prijatí objednávky.
  4. V prípade , že kupujúci nebude informovaný e-mailovým oznámením o prijatí objednávky, bola zle zadaná e-mailová adresa. Potvrdzujúci e-mail o vytvorení objednávky už dodatočne nebude doručený. Doručenie potvrdenia o prijatí objednávky NEZNAMENÁ uzavretie kúpnej zmluvy. V prípade nedoručenia potvrdenia o vytvorení objednávky do 10 min., je potrebné kontaktovať telefonicky našu zákaznícku linku PO-SO: 9:00 – 16:00 hod., prípadne nasledujúci pracovný deň.
  5. Po doručení potvrdenia o prijatí objednávky dochádza k overeniu dostupnosti tovaru zo strany predávajúceho a kúpna zmluva je uzavretá až záväzným akceptovaním návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy kupujúceho predávajúcim telefonickým potvrdením a následne e-mailom o tom, že tovar bol odoslaný kuriérskej službe.

Kupujúci v prípade nakupovania ako „súkromná osoba“ uvedie:

  • Meno a Priezvisko,
  • Fakturačnú adresu, prípadne adresu doručenia,
  • Telefonický kontakt (nie je možné uvádzať telefónne číslo na pevnú linku),
  • e-mailovú adresu 

Kupujúci v prípade nakupovania ako „právnická osoba“ uvedie:

  • aj Obchodné meno
  • IČO, DIČ
  • fakturačnú adresu, adresu doručenia

Článok 3
Cenové a platobné podmienky

  1. Všetky ceny tovarov sú konečné, nie sme platcovia DPH. Všetky akciové ceny platia do vypredania zásob, ak pri produkte nie je uvedené inak.
  2. Tovar posielame externou kuriérskou spoločnosťou GLS .
  3. Tovar zasielame na dobierku (tovar je možné platiť kuriérovi len v hotovosti, nie je možné platiť platobnou kartou), prípadne je možné zaplatiť vopred bankovým prevodom.
  4. Pri zvolení platby bankovým prevodom, bude po spracovaní objednávky na e-mailovú adresu kupujúceho zaslaná predfaktúra k úhrade. Táto predfaktúra neslúži ako ZÁRUČNÝ LIST.
  5. Kupujúci bude informovaný, že platba bola uhradená formou e-mailu, prípadne telefonicky a následne bude tovar odovzdaný kuriérskej spoločnosti.
  6. Platobná brána FONDY predstavuje jednoduchý a bezpečný spôsob platby online. Platobná brána Fondy je pod dohľadom Národnej banky / číslo oprávnenia FCA UK, č. 900705 /. Po výbere platobnej možnosti budete presmerovaný na stránku banky. Pri platbe kartou je potrebné zadať údaje z platobnej karty. Vaša platba bude pripísaná behom pár minút. Týmto spôsobom zaplatíte platobnou kartou cez internet alebo rýchlym on-line bankovým prevodom. Tento spôsob platby nie je spoplatnený.

    Viac informácií nájdete na našej internetovej stránke : https://fondy.io/

    V prípade potreby nás neváhajte kontaktovať :  dalibor.tetrev@fondy.eu 

Článok 4
Dodacie podmienky a náklady na dodanie tovar

  1.     Predávajúci dodá objednaný tovar kupujúcemu najneskôr do 30 dní od odoslania objednávky. Ak nebolo dohodnuté doručenie iným spôsobom alebo v iný termín.
  2. Ak tovar nie je fyzicky na sklade a dodanie by trvalo viac ako 30 dní, predávajúci o tomto informuje kupujúceho a tento má právo od objednávky odstúpiť.  

K cene tovaru účtujeme poplatok za prepravu (tzn. poštovné, poplatok za dobierku a náklady súvisiace s odoslaním zásielky).  

Článok 5
Právo kupujúceho odstúpiť od zmluvy pri nákupe cez e-shop

POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

  1. Právo na odstúpenie od zmluvy

V prípade, ak tovar nakupujete v súvislosti s vašou podnikateľskou činnosťou, o čom rozhoduje IČO uvedené na nákupnom doklade, právo na odstúpenie zaniká. Obchodný zákonník túto možnosť neumožňuje.

Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní

Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť predávajúcemu!

Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď zákazník alebo zákazníkom určená tretia osoba, s výnimkou dopravcu, prevezme tovar a následne odovzdá predajcovi 

Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným Vyhlásením (e-mailom) na adresu :

Mail : info@puffim.com

s uvedením Vášho mena a priezviska, Vašej adresy, čísla objednávky, dátumu objednania a čísla účtu vo forme IBAN pre finančné vysporiadanie.

Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

Kuriérsku službu pre odobratie tovaru objednáva naša spoločnosť, kde cena dopravy je odpočítaná z celkovej sumy objednávky.  

Platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po prijatí tovaru na našom servisnom stredisku. 

Predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar pred tým, ako mu bol tovar od kupujúceho spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie a pod. doručený.

Priame náklady na vrátenie tovaru znáša zákazník.

Zodpovednosť spotrebiteľa za škodu vzniknutú na vrátenom tovare: Zodpovedáte za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je použitý a je poškodený alebo neúplný, alebo hodnota predmetného tovaru je znížená v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, má predávajúci voči kupujúcemu nárok na náhradu škody vo výške hodnoty opravy tovaru a uvedenia tovaru do pôvodného stavu, resp. predávajúci má právo požadovať od kupujúceho preplatenie zníženia hodnoty tovaru a kupujúci je o tejto skutočnosti upovedomený.

V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, zaväzuje sa kupujúci uhradiť predávajúcemu hodnotu, o ktorú sa znížila hodnota tovaru v skutočnej výške, náklady, ktoré vznikli predávajúcemu v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu kalkulované podľa cenníka pre pozáručný servis tovaru.

  1. a) poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
  2. b) predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
  3. c) predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
  4. d) predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
  5. e) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,
  6. f) predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,
  7. g) poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

Článok 6
Reklamačné podmienky

  1. Kupujúci si tovar musí vizuálne skontrolovať IHNEĎ pri a po doručení tovaru – najneskôr do 24 hod. od prevzatia tovaru. Má nárok tovar neprebrať, ak je na transportnom obale viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je objednávka neúplná. V takomto prípade je povinný spísať s doručovateľom PROTOKOL O ŠKODE a kontaktovať nás formou emailu : info@puffim.com, kde je potrebné uviesť: 

– kópiu faktúry 

– fotografie poškodenie tovaru 

– fotografie obalu z každej strany 

  1. V prípade, že tovar bude prevzatý a kupujúci následne zistí mechanické poškodenie, je takéto poškodenie potrebné nahlásiť do 24 hodín od prevzatia zásielky. Pri nahlásení reklamácie na mechanické poškodenie je potrebné mať aj originál balenie. V prípade, že kupujúci nepredloží fotografie originál balenia a nenahlási reklamáciu na mechanické poškodenie do 24 hod. od prevzatia zásielky, bude takáto reklamácia ZAMIETNUTÁ.
  2. Záručná doba tovaru je 24 mesiacov. Záručná doba v prípade klienta, ktorým nie je spotrebiteľ je iba 12 mesiacov.
  3. Ak má tovar vady funkčnosti, prípadne mechanické, ktoré nie sú viditeľné pri prvej kontrole vonkajšej časti tovaru, musí na ne kupujúci upozorniť bez zbytočného odkladu. 
  4. Ak ide o vadu na funkčnosti, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť, najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
  5. V prípade, že sa po prevzatí tovaru kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe chyby tovaru, môže kupujúci uplatniť svoju reklamáciu. Pri výrobkoch, ktoré na svoje fungovanie využívajú akumulátor, resp. rôzne druhy batérií, sa bežné opotrebenie akumulátora, resp. batérie, nepovažuje za vadu tohto výrobku, nakoľko ide o súčasti výrobkov, ktoré bežným používaním prirodzene strácajú svoju životnosť.
  6. Ak sa vada nedá odstrániť a bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy ustúpiť. Platí aj ak ide o odstrániteľné vady avšak kupujúci pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave nemôže vec riadne užívať.
  7. Ak ide o neodstrániteľné vady, ktoré nespôsobujú nepoužiteľnosť tovaru, má kupujúci právo na primeranú zľavu.
  8. Kupujúci uplatňuje reklamáciu prostredníctvom diaľkovej komunikácie (telefonicky alebo mailom). Na základe uplatnenej reklamácie je kupujúci kontaktovaný predávajúcim a sú podané všetky informácie ohľadom postupu pri riešení reklamácie.  

Článok 7
Ochrana osobných údajov

Predávajúci sa pri spracúvaní osobných úradov riadi Zákonom č. 122/2013 Z.z. o  ochrane osobných údajov. Osobné údaje sú spracúvané len za účelom vyhotovenia faktúry a dodania tovaru a sú chránené v zmysle zákona.

Článok 8

Mimosúdne riešenie sporov

  1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho (mimosúdneho) riešenia sporu u subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak predávajúci na žiadosť podľa predchádzajúcej vety odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania. Týmto nie je dotknutá možnosť spotrebiteľa obrátiť sa na súd.
  2. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporou z kúpnej zmluvy je príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát, Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, alebo elektronicky na ars@soi.sk alebo adr.@soi.sk. Internetová adresa: https://www.soi.sk/. Platformu pre riešenie sporov on-line nachádzajúcu sa na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.
  3. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy 44/a, 827 15 Bratislave, internetová adresa: http://esc-sr.sk/ je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov on-line a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
  4. Predávajúci je oprávnený k predaji tovaru na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný Okresný úrad odbor živnostenského podnikania. Slovenská obchodní inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov .

Článok 9

Záverečné ustanovenia

  1. Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov.
  2. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovení zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov.
  3. Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafiky, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, prináleží predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.
  4. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom.
  5. Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.
  6. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
  7. Prílohou obchodných podmienok je vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy.

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 10.2.2021

 

Platobná brána FONDY predstavuje jednoduchý a bezpečný spôsob platby online. Platobná brána Fondy je pod dohľadom Národnej banky / číslo oprávnenia FCA UK, č. 900705 /. Po výbere platobnej možnosti budete presmerovaný na stránku banky. Pri platbe kartou je potrebné zadať údaje z platobnej karty. Vaša platba bude pripísaná behom pár minút. Týmto spôsobom zaplatíte platobnou kartou cez internet alebo rýchlym on-line bankovým prevodom. Tento spôsob platby nie je spoplatnený. 

Viac informácií nájdete na našej internetovej stránke : https://fondy.io/
V prípade potreby nás neváhajte kontaktovať : dalibor.tetrev@fondy.eu

master_visa_fondy (1)
pcidss_logo

Žiadny z produktov umiestnených na webe www.puffim.com a distribuovaných spoločnosťou PUFFIM organics, s.r.o. so sídlom Vysokoškolákov 33/b, 010 08 ŽILINA, IČO: 53 520 360 (ďalej len distribútor) nieje určený na vnútorné použitie alebo konzumáciu, žiaden s ponúkaných výrobkov nieje výživovým doplnkom a distribútor nikomu neodporúča, neprikazuje ani neradí tieto produkty vnútorne používať a konzumovať. Nie sú na to určené. CBD nieje výživový doplnok a v našom sortimente neponúkame žiadne potraviny, všetky produkty z našej ponuky sú kozmetické alebo slúžia len ako zberateľské predmety. Pokiaľ ste po preštudovaní nášho webu došli ku konklúzií, že CBD z našej ponuky alebo akýkoľvek iný produkt, ktorý ponúkame na našom webe alebo distribujeme je výživovým doplnkom alebo potravinou, je to len Vaša chybná interpretácia. Distribútor sa od týchto tvrdení maximálne dištancuje.

Všetky informácie o zdravotných tvrdeniach uvedené na webstránke predávajúceho sú len súborom informácií voľne prístupných z domácich a zahraničných informačných zdrojov a za žiadnych okolností nie sú dôkazom o skutočnom pôsobení produktov prípadne ich nutričných a liečivých účinkoch. Pokiaľ kupujúci požaduje presné informácie podložené odbornými a vedeckými štúdiami je dôležité oboznámiť sa s nimi prostredníctvom všetkých dostupných odborných zdrojov. Možné pozitívne ale aj nežiadúce účinky potraviny musí kupujúci pred použitím vždy vopred konzultovať so svojím lekárom!

Rady, informácie a recepty, ktoré sú uvedené na webstránke predávajúceho nenahrádzajú rady lekára. Sú len osobným odporúčaním predávajúceho. Predávajúci nenesie zodpovednosť za nesprávny výklad obsahu. Kupujúci má sám zodpovednosť za svoj zdravie.

Všetky informácie na webstránke predávajúceho majú informačný charakter a v žiadnom prípade neslúžia ako náhrada liečby predpísanej lekárom. Predávajúci odporúča preto všetky zdravotné problémy kupujúceho konzultovať s jeho ošetrujúcim lekárom, predovšetkým pokiaľ ide o tehotné a dojčiace ženy, malé deti, resp. ľudí trpiacich vážnymi ochoreniami

 

Chcete spoznať
pravú silu prírody?

Máme pre Vás zľavu 15% na prvý nákup.
Stačí už len zadať Váš e-mail.