REKLAMAČNÉ PODMIENKY​

Kupujúci si tovar musí vizuálne skontrolovať IHNEĎ pri a po doručení tovaru – najneskôr do 24 hod. od prevzatia tovaru. Má nárok tovar neprebrať, ak je na transportnom obale viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je objednávka neúplná.

V takomto prípade je povinný spísať s doručovateľom PROTOKOL O ŠKODE a kontaktovať nás formou emailu : info@puffim.com, kde je potrebné uviesť:
– kópiu faktúry
– fotografie poškodenie tovaru
– fotografie obalu z každej strany

1. V prípade, že tovar bude prevzatý a kupujúci následne zistí mechanické poškodenie, je takéto poškodenie potrebné nahlásiť do 24 hodín od prevzatia zásielky. Pri nahlásení reklamácie na mechanické poškodenie je potrebné mať aj originál balenie. V prípade, že kupujúci nepredloží fotografie originál balenia a nenahlási reklamáciu na mechanické poškodenie do 24 hod. od prevzatia zásielky, bude takáto reklamácia ZAMIETNUTÁ.

2. Záručná doba tovaru je 24 mesiacov. Záručná doba v prípade klienta, ktorým nie je spotrebiteľ je iba 12 mesiacov.

3. Ak má tovar vady funkčnosti, prípadne mechanické, ktoré nie sú viditeľné pri prvej kontrole vonkajšej časti tovaru, musí na ne kupujúci upozorniť bez zbytočného odkladu.

4. Ak ide o vadu na funkčnosti, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť, najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.

5. V prípade, že sa po prevzatí tovaru kupujúcim vyskytnú v záručnej dobe chyby tovaru, môže kupujúci uplatniť svoju reklamáciu. Pri výrobkoch, ktoré na svoje fungovanie využívajú akumulátor, resp. rôzne druhy batérií, sa bežné opotrebenie akumulátora, resp. batérie, nepovažuje za vadu tohto výrobku, nakoľko ide o súčasti výrobkov, ktoré bežným používaním prirodzene strácajú svoju životnosť.

6. Ak sa vada nedá odstrániť a bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy ustúpiť. Platí aj ak ide o odstrániteľné vady avšak kupujúci pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave nemôže vec riadne užívať.

7. Ak ide o neodstrániteľné vady, ktoré nespôsobujú nepoužiteľnosť tovaru, má kupujúci právo na primeranú zľavu.

8. Kupujúci uplatňuje reklamáciu prostredníctvom diaľkovej komunikácie (telefonicky alebo mailom). Na základe uplatnenej reklamácie je kupujúci kontaktovaný predávajúcim a sú podané všetky informácie ohľadom postupu pri riešení reklamácie.

Chcete spoznať
pravú silu prírody?

Máme pre Vás zľavu 15% na prvý nákup.
Stačí už len zadať Váš e-mail.